2019年11月12日 星期二

天祐香港

這篇文章是在警號四起的公路上寫的,晚上下班回家,坐在公共汽車內,不幸碰上大擠塞,附近還不時響起警笛聲。手機傳來中文大學起火冒煙的畫面,我的心情感到無比沉重。

失去了金錢,可以再努力去掙回來,但失去了生命,就真的是什麼都沒有了。我非常希望今晚沒有人死亡⋯⋯懇求天祐香港。

6 則留言:

  1. 可能事情各有各道理,但係犧牲其他人嘅嘢去換取自己嘅嘢就一定錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常讚同,不論任何政見,法治精神、道德是人類文明最根本基石,不能以暴力威脅其他人就範!

      刪除
  2. 64沒有重演, 感恩.
    [犧牲其他人嘅嘢去換取自己嘅嘢].....民主制度, 貪污問題, 警權過大, TG山埃過量, 換取既係大家權益

    回覆刪除
  3. 建議你去睇一睇銀河英雄傳說,佢講到所有激烈嘅抗爭行為發起同參與者一定會覺得自己係做緊正義嘅事。雖然犧牲左一啲人,但係佢哋係被迫出嚟做嘅:印尼啲華人攞晒啲經濟利益,當地居民強姦佢老婆殺左佢成家人好正常吖;猶太人係低等民族,希特拉要進行種族清洗都非常正確啊;總之佢地都會有一啲冠冕堂皇嘅理由去犧牲其他人嘅利益而成就自己。

    回覆刪除
  4. 歷史上全部呢啲抗爭行為最終矛頭都會由事件本身轉為針對執法人員,因為警察喺執行任務期間一定會使用武力,當中一定會俾人雞蛋挑骨頭,而呢啲骨頭就係用來攻擊警察嘅最好武器。

    其實警察並唔係整場運動嘅最終目的,只不過如果能夠打擊警察士氣令到佢癱瘓,抗爭就立刻勝利。所以從來警察都係被針對嘅一方,今次香港抗爭運動亦唔例外,抗爭者嘅文宣應記一功。

    回覆刪除
  5. 其實自有抗爭者講出「核爆都唔割」而做出激烈抗爭行為時,我就知道呢場運動最終一定會失敗收場。原因好簡單,你要犧牲其他人嘅利益無論係生意、工作機會、休息時間而去換取自己嘅目的就一定會引來反彈。從來只係埋怨係政府迫你哋出嚟做呢啲行為但係就冇諗清楚呢啲行為係唔係必須:如果政府某官員強姦左你老婆你係咪會強姦返嗰個政府官員嘅老婆呢?

    其實支持及反對抗爭嘅人各有道理,但係係達成目標嘅方法上抗爭者使用嘅暴力及犧牲其他人就彰顯唔到一般人心目中嘅正義。

    回覆刪除

入手hsbc expat定存

上文( link )說過我會嘗試做HSBC Expat的fixed term deposit,前幾天終於成功入手。查了查幾隻外幣的定存利率,發現回報還是滿不錯的。 英磅的fixed term deposit利率如下: 澳元的fixed term deposit利率如下: 加元的f...