2022年3月4日 星期五

新按保條例

新按保條例在2022年2月尾生效,首置人士可申請最高9成按揭貸款的樓價上限,將提升到HK$800萬,而HK$800萬以上至HK$1000萬的物業,則可承造最高8成按揭。HKMC也隨即宣布8成按揭保險的合資格物業價格上限為HK$1000萬。如果以8成按揭保險下的HK$600萬及9成按揭保險下的HK$400萬敍造按揭貸款,須繳交額外15%的保險費用。

我預計這個政策現階段對刺激樓市的作用不大,因為市場上有潛在需求的換樓人士,一早已經改變策略做雙租族,而在現今這個不景氣的環境,有實力上車的人根本不會使用HKMC,所以簡而言之,這個政策暫時是中看不中用。

太遲了,如果這個政策早半年生效,市民還能夠外出睇樓,相信的確能夠刺激經濟的,可惜現在已經錯失機會了。

6 則留言:

  1. 這個措施,實效真係冇乜
    我想放層樓,一直都冇乜回音
    政府喺咁差嘅市況,都唔減辣,唔知想點

    回覆刪除
  2. 都係果句,買樓唔係買棵菜,要量力而為,路人丙

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果市場氣氛好d,相信用plan既人數應該上升

      刪除
  3. 多謝分享!樓市來來去去都係 demand 同 supply 既拉鋸戰, 香港你要佢供應多d 暫時都紀難,而尼個措施宜家推行又唔會點提高到大家既購買意向,買樓咁大件事,宜家d 人都係偏向觀望下先。

    回覆刪除

齊來享受日元匯率下跌引致的大減價

看了看新聞,每百日元兌港元匯價跌致4.94,換言之,現在以港元買日本貨十分超值,我也趁機到我最喜歡的日本網店- 樂天市場 去買了一雙涼鞋和一個皮革單帶揹包。 我非常喜歡買日本貨,雖然論價錢,淘寶貨一定完勝樂天日本貨,但是如果是一些跟食用健康有關的用品,比如常常會接觸嘴唇的杯子、碗...