2020年3月31日 星期二

突如其來的重大事件

剛剛看到一單非常震憾的消息。HSBC及渣打銀行應英倫銀行要求,取消派發2019年第4次股息。

http://money18.on.cc/finnews/related_news_content.html?location=hk&symbol=00005&section=related_news&article_id=bkn-20200401065344651-0401_00842_001

真是一個大炸彈。我相信港美英國股市都會受影響,畢竟兩家銀行都是行業龍頭。最可怕的是漣漪效應,有龍頭企業為先例的話,其他銀行也有可能會跟從,這是一個極不利好的大消息,果然更可怕的動盪在後頭。

希望大家小心為上。

16 則留言:

  1. 今次仲要除左淨先突然宣布唔派息,係咩玩法,即使今次係特殊事件,咁樣彈弓手法其實係咪違法,證監會需唔需要做野。睇黎匯豐已經衰弱到無倫,跌到海嘯價已經不足為奇,到時可能又來多次世紀供股,多年靠此股收息既老股東最慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,我估計接下來這兩隻股票是否派息都是未知之數⋯

      刪除
  2. 其實都唔出奇,我一直都認為5號一定會減派息,點知都低估左

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無買5及2888,但見到銀行龍頭股都搞到灰頭土臉,實在心痛

      刪除
  3. 我相信一定會有骨牌效應呢...
    只是感恩收息不是我單一收入來源呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是,但靠這兩家銀行股息過活的老人家就可憐了。

      刪除
  4. 記住呢個經歷.....

    早十幾年前我已說, 不能靠股票收息來養老, 但就俾人攻摯....

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係,一定要保住健康身體 + 個人技能(即使暫時唔工作都唔好自廢武功) + 其他收息標的...年紀越大越無安全感越需要分散,仲要唔好亂用槓桿,唔識投資的話其實減債同簡化生活都係理財良方

      刪除
  5. 又一齣棄卒保帥的丑戲,
    一𢇁中式管理的大將之風都冇,
    完美體現西方掠奪式的管理文化!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天下烏鴉一樣黑⋯利益面前誰不為自己打算呢?

      刪除
    2. 中國都係一樣,前科不比西方國家少。當大陸中小企出現大規模倒閉潮,國有銀行一樣都要執行國家政策任務照放次貸食壞賬兼無補貼。最近例子就是中國政府因疫情免收全國公路費,公路股全要陪葬硬食兼且無補償。

      刪除

齊來享受日元匯率下跌引致的大減價

看了看新聞,每百日元兌港元匯價跌致4.94,換言之,現在以港元買日本貨十分超值,我也趁機到我最喜歡的日本網店- 樂天市場 去買了一雙涼鞋和一個皮革單帶揹包。 我非常喜歡買日本貨,雖然論價錢,淘寶貨一定完勝樂天日本貨,但是如果是一些跟食用健康有關的用品,比如常常會接觸嘴唇的杯子、碗...